5 de març del 2008

Per què no votaré a les eleccions espanyoles del 9M

A un estat on s’hi il·legalitzen ideologies i formacions polítiques, s’empresonen ciutadans per la punyetera patilla, s’usa i abusa del monopoli de la violència per part de l’estat, moren centenars de treballadors/es any rera any, la legislació és dictada en contra de la classe treballadora, es colonialitza mon país i d’altres nacions germanes, els assassins de la “guerra dels tres anys” tenen son nom a carrers mentre que els meus morts resten perduts a qualsevol marge...

A un estat que em vol esclau, i vol esclau mon poble i la seva gent, no seré pas jo qui li’n doni tracte de democràcia, car no ho és.

Perquè cardar un dels seus paperots dins d’una caixa no significa res per a mi. La llibertat es treballa dia rera dia des del carrer i els centres de treball.

I, malgrat el que diguin des de parís i madrid, el meu dret no és obeir el que manen els meus “amos”. El meu dret i deure és anar engrandint de mica en mica el forat al filat. Aquell forat pel qual mon poble, en tota la seva territorialitat, marxarà cap a la llibertat.

Salut